Do ślubu i nie tylko piękną starą limuzyną...
Do ślubu i nie tylko pojedziesz unikatową biało-czarną zabytkową limuzyną z 1937 roku. Stary zabytkowy samochód uświetni Twój ślub i sprawi, że całe wesele stanie się wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju. Zabytkowa limuzyna w połączeniu z Parą Młodą daje gwarantowany wydźwięk medialny i zachwyt zgromadzonych gości a czasem i zakręci łezkę w ich oku.
Również sesja zdjęciowa, w której samochód do ślubu ma więcej lat niż Pan Młody sprawi niejednemu fotografowi frajdę i okazję do ciekawych ujęć. Samochód znajomego czy wujka może jest fajny i ładny ale jego okres świetności bardzo szybko minie i nikt o nim nie będzie pamiętał...
Ten stary samochód jest bardzo rzadkim i wyjątkowym egzemplarzem i to nie pomimo swego sędziwego wieku ale i z powodu budowy nadwozia typu kombi-furgon. Większość "dekawek", bo tak pospolicie są nazywane mają budowę typu kabrio bądź sedan - Reichsklasse lub Meisterklasse.
Starych samochodów czar...
Samochód zabytkowy marki DKW F7 z 1937 roku albo jak kto woli przedwojenna limuzyna z okresu świetności motoryzacji, w którym takie samochody były symbolem dobrobytu i pozycji społecznej właściciela wzbudzały zachwyt i podziw okolicznej społeczności.
DKW serii F były pierwszymi na świecie wielkoseryjnymi samochodami z przednim napędem. Zaprojektowano je jeszcze w czasie trwania Wielkiego Kryzysu jako czterokołową alternatywę dla średnio zamożnej klienteli używającej dotąd jednośladu.
DKW (Dampfkraftwagen) była niemiecką wytwórnią motocykli i popularnych samochodów osobowych, założoną w 1928 r. Przedsiębiorstwo DKW od 1932 należało do koncernu Auto Union, które istniało w Niemczech do 1966 roku. Jego znakiem były cztery nałożone na siebie kółka z napisem po środku, dziś symbol ten zachowała marka Audi.
Na licencji DKW przed II wojną światową produkowane były w Czechosłowacji samochody osobowe pod nazwą firmową "Jawa". Konstruktorzy z DKW zaprojektowali również silniki dla szwedzkiej wytwórni Saab.